(On)tevreden

Bent u niet tevreden, heeft u een tip of een compliment?

U heeft een klacht
Heeft u uw klacht al besproken met de medewerker van Openbaar Belang die erbij betrokken is? Hij/zij kan dan misschien direct het probleem oplossen. Is het niet mogelijk om uw ontevredenheid met hem/haar te bespreken of komt u er samen niet uit, kies dan voor 'Klacht '. 

Compliment of tip
Wij vinden het prettig om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Ook zijn wij blij met tips en suggesties, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Deel het met ons!

Maak uw keuze.

Gerelateerde vragen

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wij proberen uw klacht zo goed en zo snel mogelijk te verhelpen. Toch kan het gebeuren dat we er samen niet goed uitkomen. Bijvoorbeeld wanneer u niet tevreden bent over de wijze waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld. In dat geval kunt u uw klacht bij de onafhankelijke klachtenadviescommissie indienen.

Meer over dit onderwerp

Wat doet Openbaar Belang om verspreiding van het coronavirus te voorkomen?

Algemeen

Openbaar Belang neemt maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. We volgen hierbij de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). 

Het kabinet heeft donderdag 12 maart crisisoverleg gehad over het coronavirus. Hier zijn de volgende (nieuwe) maatregelen uit gekomen die tot en met 31 maart gelden:

·         Iedereen in Nederland blijft thuis bij verkoudheidsklachten of andere milde gezondheidsklachten.
·         Evenementen en bijeenkomsten met meer dan 100 personen zijn vanaf heden verboden.
·         Bezoek aan ouderen en kwetsbaren verminderen.

Openbaar Belang volgt deze adviezen op, maar we gaan nog een stapje verder. We nemen liever het zekere voor het onzekere.

Daarom hebben we besloten dat ons kantoor alleen op afspraak geopend is. We zijn telefonisch bereikbaar via (038) 45 67 222 of via info@openbaarbelang.nl.

Meer weten? Kijk op www.rivm.nl

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

U kunt ons bellen via (038) 45 67 222. Dan spreken wij de klacht met u door en kijken we of we er samen uit kunnen komen.

Wilt u de klacht direct digitaal melden? Dan kan hier.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over De Woningzoeker. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bespreek de klacht eerst met ons. Bent u niet tevreden met onze oplossing? Dan kunt u uw klacht via de mail voorleggen aan de Klachtenadviescommissie van De Woningzoeker.

Meer over dit onderwerp