Uitloggen uit impersonation

Gerelateerde vragen

Kan ik deelnemen aan een klantenpanel?

Algemeen

Dat kan, we zijn blij met uw aanmelding. Neemt u contact met ons op via de mail of bel naar (038) 45 67 222.

Meer over dit onderwerp

Wat is de WocoApp en waar kan ik dit voor gebruiken?

Algemeen

Wij horen graag uw mening. Bijvoorbeeld over de manier waarop u een reparatieverzoek kunt melden, hoe de informatie op de website te vinden is of wat u van uw woning of buurt vindt. Alle antwoorden gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren. Hoe u de kleur van uw schilderwerk vindt en of het bij de volgende schilderbeurt wellicht in een andere kleurstelling wenst? Of u wilt de woning nog mooier maken en bij u moet doorgeven welke aanpassing u in uw woning wilt aanbrengen?

U kunt de via deze QR code naar de Playstore of Appstore om de WocoApp te downloaden. Als u geregistreerd bent, komt u in de app van Openbaar Belang. U kunt daar uw mening geven, maar ook een reparatieverzoek indienen en vaak inplannen of contact met ons opnemen.

Wat is een klantenpanel?

Algemeen

Een klantenpanel is een gesprek waarbij maximaal 12 mensen tegelijk een discussie voeren onder leiding van een gespreksleider. Zo’n gesprek duurt maximaal 2 uur. Een klantenpanel geeft inzicht in de vraag hoe huurders en woningzoekenden denken over bepaalde onderwerpen. Op deze manier krijgen we een goed beeld van uw wensen en verwachtingen. Waar nodig passen we onze dienstverlening en/of woningen daar op aan.

Meer over dit onderwerp

Wat voor onderwerpen bespreken jullie in een klantenpanel?

Algemeen

In een klantenpanel stellen we vragen over verschillende onderwerpen: Bijvoorbeeld welke informatie wilt u op onze website vinden? Welke zaken wilt u online met ons regelen? Wat vindt u belangrijk als het om leefbaarheid gaat?

Meer over dit onderwerp