Hoe geef ik mijn nieuwe bankrekeningnummer aan jullie door?
Algemeen
Dit kan door een mail te sturen naar teamincasso@openbaarbelang.nl of door het invullen van een machtigingskaart.
Woensdag 7 juni zijn wij gesloten. U kunt zelf via onze site een reparatieverzoek indienen en vaak zelf plannen. Voor een spoedreparatie kunt u ons altijd bellen via (038) 45 67 222 keuze 1. Donderdag 8 juni zijn we weer vanaf 9.00 uur bereikbaar.
Als u een woning van ons huurt, betaalt u maandelijks de huur. Door het ondertekenen van de huurovereenkomst stemt u ermee in dat u de huur op tijd betaalt.
Even voorstellen: afdeling Huurincasso
Bent u te laat met betalen? Dan heeft u een huurachterstand. Een huurachterstand is een vervelende en risicovolle situatie. Handel snel en voorkom zo grotere problemen.
Een huurachterstand levert zorgen op. Ziet u aankomen dat betalen niet gaat lukken of heeft u al een betalingsachterstand? Wat de oorzaak ook is, neem dan zo snel mogelijk contact op met Giselle Leijgraaf en/of Rianne van den Brom van de afdeling Huurincasso. Een kleine achterstand is immers makkelijker in te lopen dan een hoge schuld. Wij begrijpen dat dit niet altijd makkelijk is. Uit ervaring weten we dat personen met schulden zich vaak schamen. Maar hoe langer u wacht, hoe groter de problemen worden. Snel actie ondernemen kan grotere problemen voorkomen.
Wij denken graag met u mee, bijvoorbeeld in de vorm van een betalingsregeling. Ook kunnen wij u doorverwijzen naar instanties die u verder kunnen helpen. Wij werken nauw samen met Op Orde/ Sociaal Raadslieden, Sociale Wijkteams, Schuldhulpmaatje en Gemeente Zwolle.
Neem telefonisch contact met ons op via 038-4567222. Zijn wij telefonisch niet bereikbaar, stuur dan een email naar teamincasso@openbaarbelang.nl. Wij nemen dan zsm contact met u op.
Dit kan door een mail te sturen naar teamincasso@openbaarbelang.nl of door het invullen van een machtigingskaart.
U kunt ons hiervoor bellen (038) 45 67 222 of mailen. Wij sturen u de specificatie toe.
Het is helaas niet mogelijk om u een nieuwe acceptgiro te sturen. U kunt de huur zelf aan ons overmaken op rekeningnummer NL54ingb0691812845. Vermeld hierbij wel uw naam en adres. U kunt ook langskomen bij ons op kantoor om te pinnen. Contant betalen is niet mogelijk.
Ja, wij kunnen het teveel betaalde bedrag terugstorten. U kunt contact met ons opnemen via (038) 45 67 222 of mail ons, dan maken we het voor u in orde.
De huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn. Lukt dit niet, bel dan met ons via (038) 45 67 222.
Nee, contant betalen is niet mogelijk. U kunt betalen via automatische incasso, via overschrijving per bank of door te pinnen op ons kantoor.
Ja, u kunt bij ons op kantoor de huur pinnen. Contant betalen is niet mogelijk.
Ja, dat kan. Wilt u bij de overboeking de maanden vermelden voor welke maand/maanden u huur betaalt?
Het is voor ons niet mogelijk om een automatische incasso te herhalen. U kunt zelf de huur overmaken op ons bankrekeningnummer NL54ingb0691812845. Vermeld wel uw naam en adres. U kunt ook het bedrag pinnen bij ons op kantoor. Contant betalen is niet mogelijk.
De meeste gebruikelijke manier is via automatische incasso. U kunt de huur ook zelf overmaken via internetbankieren, hiervoor kunt u een automatische maandelijkse opdracht instellen. Natuurlijk kunt u de huur ook steeds handmatig overmaken. Ons bankrekeningnummer is NL54 INGB 0691 8128 45. Vermeld wel uw naam en adres. Let op, stelt u zelf een maandelijkse betaalopdracht in? Vergeet dan niet het bedrag aan te passen als uw huurprijs wijzigt.
De huur moet voor de eerste van de maand bij ons binnen zijn.
De kale huur is de huurprijs zonder bijkomende servicekosten en voorschotbedragen voor energie.
IBAN staat voor International Bank Account Number. Uw IBAN bestaat uit een aantal cijfers, letters en uw (oude) bankrekeningnummer. Uw IBAN vindt u op uw betaalpas en de afschriften van uw bank.
U kunt de huur aan ons overmaken op NL54 INGB 0691 8128 45. Vermeld wel uw naam en adres.
Dat kan. U kunt via onze website een betalingsregeling aanvragen. Wilt u liever iemand persoonlijk spreken kunt u ons altijd bellen via (038) 45 67 222.
Om u en alle andere gedupeerden te helpen en u te laten weten dat u er niet alleen voor staat, heeft de gemeente Zwolle op hun site het meldpunt Toeslagenaffaire Kinderopvang geopend.
Hier leest u wat de gemeente voor u kan betekenen en hoe u met ze in contact komt.