Hoe geef ik mijn nieuwe bankrekeningnummer aan jullie door?
Algemeen
Dit kan door een mail te sturen naar teamincasso@openbaarbelang.nl of door het invullen van een machtigingskaart.
Als huurder betaalt u maandelijks de huur. Door uw handtekening onder de huurovereenkomst heeft u afgesproken de huur op tijd te betalen.
Lukt het niet om de huur op tijd te betalen? Dan ontstaat er een huurachterstand. Dit kan zorgen en problemen opleveren. Hoe sneller u actie onderneemt, hoe makkelijker het is om erger te voorkomen.
Heeft u moeite om te betalen?
Neem zo snel mogelijk contact op met Rianne van den Brom of Diana Elbrink van de afdeling Huurincasso. Wij begrijpen dat het lastig kan zijn om hierover te praten. Veel mensen schamen zich voor financiële problemen, maar uitstel maakt het alleen maar moeilijker. Een kleine achterstand is vaak eenvoudiger op te lossen dan een grote schuld.
Wat kunnen wij voor u doen?
Wij denken graag met u mee. Samen zoeken we naar een oplossing, zoals:
Neem contact op
Bel ons via 038 - 45 67 222. Zijn wij niet bereikbaar? Stuur dan een e-mail naar teamincasso@openbaarbelang.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Samen voorkomen we grotere problemen.
Dit kan door een mail te sturen naar teamincasso@openbaarbelang.nl of door het invullen van een machtigingskaart.
Hier kunt u uw rekeningnummer aanpassen. Het gaat om het rekeningnummer waar de huur vanaf wordt geschreven.
U kunt ons hiervoor bellen (038) 45 67 222 of mailen. Wij sturen u de specificatie toe.
Sinds 1 juni 2023 is betalen via een acceptgirokaart niet meer mogelijk. U ontvangt van ons per post of per mail een brief waarin staat hoe u de huur kunt betalen. U kan ook de huur zelf aan ons overmaken op rekeningnummer NL54ingb0691812845. Vermeld hierbij wel uw naam en adres.
Als u teveel huur heeft betaald, dan kunt u contact met ons opnemen via (038) 45 67 222 of via de mail. Wij storten de teveel betaalde huur terug. Heeft u een betalingsachterstand? Dan verrekenen wij het teveel betaalde bedrag met de achterstand.
De huur moet uiterlijk op de 1e van de lopende maand betaald zijn. Lukt dit door omstandigheden niet? Neem dan contact met ons op via (038) 45 67 222 of stuur een mail.
Ja, dat kan. Wilt u bij de overboeking de maanden vermelden voor welke maand/maanden u huur betaalt?
Het is voor ons niet mogelijk om een automatische incasso te herhalen. U kunt zelf de huur overmaken op ons rekeningnummer NL54 INGB 0691 8128 45. Vermeld wel uw naam en adres.
De mogelijkheden om uw huur te betalen zijn:
De huur moet uiterlijk op de eerste van de maand bij ons binnen zijn.
De kale huur is de huurprijs zonder bijkomende servicekosten en voorschotbedragen voor energie.
IBAN staat voor International Bank Account Number. Uw IBAN bestaat uit een aantal cijfers, letters en uw (oude) bankrekeningnummer. Uw IBAN vindt u op uw betaalpas en de afschriften van uw bank.
U kunt de huur aan ons overmaken op NL54 INGB 0691 8128 45. Vermeld wel uw naam en adres.
Dat kan. U kunt via onze website een betalingsregeling aanvragen. Wilt u liever iemand persoonlijk spreken kunt u ons altijd bellen via (038) 45 67 222.
Om u en alle andere gedupeerden te helpen en u te laten weten dat u er niet alleen voor staat, heeft de gemeente Zwolle op hun site het meldpunt Toeslagenaffaire Kinderopvang geopend.
Hier leest u wat de gemeente voor u kan betekenen en hoe u met ze in contact komt.