Ontevreden
Als huurder bij Openbaar Belang mag u een goede service verwachten. Wij willen kwaliteit leveren en er alles aan doen om u prettig te laten wonen. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er kan wel eens iets fout gaan. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, laat het ons dan weten. Dat kan het beste schriftelijk. Wij doen ons best om dan samen tot een goede oplossing te komen.
Een klacht indienen
U kunt uw klacht via onze site indienen. Ook kunt u een brief sturen naar Openbaar Belang, Postbus 31, 8000 AA Zwolle. Wij zorgen ervoor dat uw brief terechtkomt bij de manager die uw brief het beste kan beantwoorden. Binnen vijf werkdagen krijgt u van ons een reactie.
Is de klacht nog niet opgelost?
Wij proberen uw klacht zo goed en zo snel mogelijk te verhelpen. Voordat u een klacht indient bij de onafhankelijke Klachtenadviescommissie, vragen wij u eerst contact met ons op te nemen. Onze klachtenexpert zorgt dat uw klacht bij de leidinggevende terecht komt.
Toch kan het gebeuren dat we er samen niet goed uitkomen. Bijvoorbeeld wanneer u niet tevreden bent over de wijze waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld. In dat geval kunt u met uw klacht terecht bij de onafhankelijke Klachtenadviescommissie . Dit is onderdeel van de interne klachtenprocedure. Er zijn een paar uitzonderingen:
• klachten over de huurprijs worden behandeld door de Huurcommissie (postbus 16495, 2500 BL DEN HAAG) of de Kantonrechter;
• klachten die al door een andere organisatie in behandeling zijn genomen kunnen niet bij de Klachtenadviescommissie worden ingediend.